Jabra Chat for PC vs. Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business

Porównanie słuchawek, recenzje i testy

Szczegółowe porównanie i test Jabra Chat for PC i Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business. Porównaj design, cechy dźwięku, funkcje i inne ważne specyfikacje, aby łatwo znaleźć odpowiednie słuchawki dla siebie. Naszym celem jest pomoc w odkryciu różnic między produktami i znalezieniu słuchawek, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Porównanie specyfikacji słuchawek

Jabra Chat for PC vs. Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business dane techniczne
KONSTRUKCJA I WYMIARY Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Typ produktu Headset - przewodowy Zestaw słuchawkowy - przewodowy - USB
Materiał nauszników Leatherette Leatherette
Polecane użycie - Komputer
JAKOŚĆ DŹWIĘKU Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Forma słuchawek Full size (słuchawki nauszne) On-ear (Na ucho)
Technologia łączności Przewodowy Przewodowy
Tryb wyjścia dźwięku Stereo Stereo
MIKROFON Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Typ Boom -
Redukcja hałasów (Noise Cancelling) - Tak Mikrofon Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business może tłumić hałas otoczenia.
KONTROLA Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Sterowanie Wyciszenie, regulacja głośności Wyciszenie, regulacja głośności, odbiór/koniec
KABLE Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Typ kabla Kabel USB -
FUNKCJE Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Funkcje dodatkowe DSP -
ZŁĄCZA Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Typ złącza USB (4 PIN USB typ A) -
INNE Jabra Chat for PC Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Serwis i wsparcie Ograniczona gwarancja - 1 rok -
Inne parównania z Jabra Chat for PC
Inne parównania z Dell Pro Stereo Headset - UC150 - Skype for Business
Inne popularne porównania słuchawek
Inne projekty: