Dokładne porównanie i recenzja RIG 800LX i Sades SA-810. Dzięki naszemu wszechstronnemu przeglądowi możesz po prostu porównać design, jakość dźwięku, ale także inne kluczowe cechy obu słuchawek i łatwo zdecydować, które z nich są dla Ciebie właściwym wyborem. Naszym celem jest pomoc w identyfikacji głównych różnic między produktami i znalezienie słuchawek, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom i oczekiwaniom.
KONSTRUKCJA I WYMIARY | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Typ produktu | Zestaw słuchawkowy - 2,4 GHz - bezprzewodowy | Zestaw słuchawkowy - przewodowy - jack 3,5 mm | |
---|---|---|---|
Kolor | - | Kamuflaż | Biały | Zielony | |
Polecane użycie | Konsola gier | Konsola do gier, elektronika przenośna, komputer | |
Maksymalna odległość działania | 10 m | - |
JAKOŚĆ DŹWIĘKU | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Forma słuchawek | Full size (słuchawki nauszne) | Full size (słuchawki nauszne) | |
---|---|---|---|
Technologia słuchawek | Dynamic | - | |
Technologia łączności | Bezprzewodowy | Przewodowy | |
Technologia bezprzewodowa | Częstotliwość radiowa 2,4 GHz | - | |
Tryb wyjścia dźwięku | Stereo | Stereo | |
Wbudowane dekodery | Dolby Atmos | - | |
Charakterystyka częstotliwościowa | 20 - 20000 Hz | - | |
Maksymalna moc wejściowa | 40 mW | - | |
Impedancja | 32 Ohm | - | |
Membran | 40 mm | - |
MIKROFON | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Typ | Boom | Boom | |
---|---|---|---|
Tryb działania mikrofonu | Jednokierunkowe | Wielokierunkowy | |
Charakterystyka częstotliwościowa | 100 - 10000 Hz | - | |
Czułość | -45 dBV/Pascal | - | |
Stosunek sygnału do szumu | 42 dB | - |
KABLE | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Typ kabla | - | Kabel słuchawkowy - prosty |
---|
BATERIA I ŁADOWANIE | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Typ baterii | Bateria zestawu słuchawkowego - ładowalna | - | |
---|---|---|---|
Pojemność baterii | 1500 mAh | - | |
Żywotność baterii | 24 godzin | - | |
Czas ładowania | 4 godzin | - |
ZŁĄCZA | RIG 800LX | Sades SA-810 |
---|
Typ złącza | - | Zestaw słuchawkowy (minisłuchawka stereo 3,5 mm 4-biegunowa) |
---|