Szczegółowe porównanie i test Trust Sonin Kids i HP Business Headset v2. Porównaj design, cechy dźwięku, funkcje i inne ważne specyfikacje, aby łatwo znaleźć odpowiednie słuchawki dla siebie. Naszym celem jest pomoc w odkryciu różnic między produktami i znalezieniu słuchawek, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
KONSTRUKCJA I WYMIARY | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ produktu | Słuchawki - przewodowe - jack 3,5 mm | Headset - przewodowy | |
---|---|---|---|
Wysokość | - | 25 cm | |
Szerokość | - | 8.3 cm | |
Głębokość | - | 18 cm | |
Waga | - | 459 g | |
Kolor | Jungle camo | Desert camo | Różowy | - | |
Ochrona | Ochrona słuchu | - | |
Design | Dzieci | - | |
Polecane użycie | Elektronika przenośna, komputer | Komputer |
JAKOŚĆ DŹWIĘKU | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Forma słuchawek | Full size (słuchawki nauszne) | Full size (słuchawki nauszne) | |
---|---|---|---|
Regulowana opaska | Tak | - | |
Technologia łączności | Przewodowy | Przewodowy | |
Funkcja ograniczania głośności | Tak | - | |
Tryb wyjścia dźwięku | Stereo | Stereo | |
Charakterystyka częstotliwościowa | - | 100 - 12000 Hz | |
Współczynnik Zawartośći Harmonicznych (THD) | - | 3% | |
Czułość | - | 100 dB | |
Membran | - | 28 mm | |
Regulacja głośności na kablu | Tak | - |
MIKROFON | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ | - | Boom | |
---|---|---|---|
Współczynnik Zawartości Harmonicznych (THD) | - | 3% | |
Czułość | - | -44 dB |
KONTROLA | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Sterowanie | Głośność | Głośność, mikrofon włączony/wyciszony |
---|
KABLE | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ kabla | Kabel do słuchawek | Kabel słuchawkowy - 2 m |
---|
ZŁĄCZA | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ złącza | Słuchawki (mini-phone stereo 3,5 mm) | Słuchawki (mini-phone stereo 3,5 mm) Mikrofon (mini-phone 3,5 mm) |
---|
INNE | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Serwis i wsparcie | Ograniczona gwarancja - 2 lata | Ograniczona gwarancja - 1 rok |
---|